ΓΑΒΡΙΕΛΑΤΟΥ Βαλεντίνα του Ανδρογιάννη


ΓΑΒΡΙΕΛΑΤΟΥ Βαλεντίνα του Ανδρογιάννη
Καθηγήτρια ξένων γλωσσών


Γράμμα στον Αλέξανδρο και στην Δανάη

Αγαπημένα μου παιδιά,

Το ξέρετε ότι ασχολούμαι με τα Κοινά γιατί αυτό μας στερεί πολύ από τον πολύτιμο χρόνο που θα περνάγαμε μαζί.

Όμως δεν έχω άλλη επιλογή.

Εγώ είμαι περήφανη για σένα Αλέξανδρε γιατί διάλεξες την ομάδα σου με κριτήριο τις δομές αλληλεγγύης που έχει στη Θεσσαλονίκη. Είμαι περήφανη για τον σεβασμό και το ήθος που έχεις, για τις επιλογές σου.

Είμαι περήφανη για σένα Δανάη γιατί υπηρετείς με πάθος την επιλογή σου, τον χορό και αντιστέκεσαι με επιμονή στις σειρήνες.

Θέλω να είστε και σεις περήφανοι για μένα. Και ένας τρόπος υπάρχει για να το νιώσετε αυτό.

Να σας δείξω με το παράδειγμά μου ότι πρέπει να νικήσουμε τον φόβο. Πρέπει να πολεμήσουμε για τις ζωές μας. Θέλω να σας αφήσω ένα κόσμο όπου οι άνθρωποι, οι πολίτες θα συναποφασίζουν για τις τύχες τους. Ένα κόσμο, μια μικρή έστω πολιτεία όπου όλοι θα έχουν λόγο, όπου κανένας δεν θα χειραγωγεί τις επιλογές σας, και δεν θα φοβάστε να πείτε την γνώμη σας και να διεκδικήσετε αυτά που σας ανήκουν. Πού δεν θα αποφασίζουν άλλοι για σας. Σας το χρωστάω αυτό. Και έχω αγωνία για το αν θα τα καταφέρω. Οφείλω όμως να το προσπαθήσω. Σας αξίζει.

Με πολλή αγάπη

Η Μητέρα σας
Βαλεντίνα
Share on Google Plus

2 σχόλια:

  1. Να τον χαίρεσαι γαμιολα τον γιο σου . Ευχή όλων την επόμενη φορά που θα την τον πουστη να είναι καμένος μέσα σε φέρετρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΕ ΠΕΘΑΝΕ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΝΟΈΜΒΡΙΟ! ΑΠΟ ΑΝΑΚΟΠΗ 60.ΧΡΟΝΩΝ.

      Διαγραφή